Voorbereidingen Santiago de Compostela - Reisverslagen van Gepke Vis - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Santiago de Compostela - Reisverslagen van Gepke Vis - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Santiago de Compostela

Vanaf nu duurt het nog 5,5 week voordat ik vertrek naar Biarritz, hier vandaan begint mijn grote avontuur.
Wandelen naar Santiago de Compostela vanaf st. Jean du Port.
1.5 jaar geleden heb ik besloten deze tocht te gaan maken en ben er vanaf toen alleen maar mee bezig geweest.
Veel wandelen, lezen, sparen en voorbereiden voor deze reis.
Nu het steeds dichter bijkomt stijgt ook de spanning, hoe gaat alles lopen, lukt het met dat gammele lijf van mij, kan ik "alleen"zijn, wat kom ik allemaal tegen op mijn reis.
Via dit reis dagboek hoop ik zoveel mogelijk mensen op de hoogte te houden van mijn avonturen.
Dus voor een ieder die dit leest, geniet ervan.

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2014

Santiago de Compostele

12 Juni 2014

ik ben er bijna

08 Juni 2014

Van alles wat

30 Mei 2014

Helende reis kaarten

24 Mei 2014

De verhalen
Gepke

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4692

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Voorbereidingen Santiago de Compostela

Landen bezocht: