Helende reis kaarten - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van Gepke Vis - WaarBenJij.nu Helende reis kaarten - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van Gepke Vis - WaarBenJij.nu

Helende reis kaarten

Door: Gepke Vis

Blijf op de hoogte en volg Gepke

30 Mei 2014 | Spanje, Trabadelo

Tijdens mijn voorbereiding voor deze camino heb ik een pakketje meditatie kaarten aangeschaft gemaakt naar aanleiding van het boek"de Helende reis" van Brandon Bays.
Het boek is jarenlang een soort bijbel voor mij geweest en de reden waarom ik "Healer" ben geworden.
Mijn intensie was om elke dag van mijn Camino een kaart te pakken en deze nadat ik hem gelezen had ergens neer te leggen of aan iemand te schenken.
Dit heb ik vanaf dag 1 gedaan, verschillende kaarten heb ik met Riny, Diana en Kyrren besproken en daarna ergens neer gelegd.
Vandaag was de kaart " lachen" neem het leven iets minder serieus/pieker minder en doe eens gek als een kind (grof weg vertaald) mijn eerste gedachte was die geef ik aan Franka, een nederlandse mevrouw die samen met haar man de camino loopt en er eigenlijk door heen zit.
Echter zij waren al onderweg, dus de kaart bij me gestoken en op weg gegaan, na 9 km in een cafe koffie gaan drinken en daar hoorde ik mensen Nederlands spreken.
Mijn stoute schoenen aangetrokken en ze benaderd, toen ik ze de kaart wilde geven zeiden ze, zijn de kaarten die we onderweg tegen kwamen ook van jou?
Het blijkt dat ze verschillende kaarten van mij gevonden hadden, op momenten dat ze, ze hard nodig hadden.
Er zijn zelfs foto's van gemaakt, vertaald naar spaans/engels/duits enz.
Heb de kaart van vandaag aan hen gegeven en toen ik Franka weer tegen kwam op mijn overnachtings plek bleek zij de kaart gekregen te hebben van deze mensen.
Dit bevestigd voor mij weer de kracht / aanwezigheid van iets moois.

  • 30 Mei 2014 - 17:16

    Jolanda:

    Bijzonder!!

  • 30 Mei 2014 - 19:04

    Tinie Mintjes:

    kan je zien waar een klein gebaar groot in kan zijn kus goed op jezelf passen kus hvj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gepke

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 4695

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Voorbereidingen Santiago de Compostela

Landen bezocht: