keuzes maken - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Gepke Vis - WaarBenJij.nu keuzes maken - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Gepke Vis - WaarBenJij.nu

keuzes maken

Door: Gepke Vis

Blijf op de hoogte en volg Gepke

11 Mei 2014 | Spanje, Burgos

Hoe raar kan het gaan.....
Gisteren tijdens mijn wandeling heb ik een aanvaring gehad met een fietser die zijn bocht niet ruim genoeg nam.
Met als resultaat dat ik en de persoon waarmee ik liep vielen.
Tijdens deze val heb ik een bovenbeenspier verdraait wat er voor zorgde dat de laatste 6 km een hel waren.
Veel pijn bij elke stap, gelukkig veel aanspraak onderweg waardoor ik het hostel gehaald heb.
Van een arts ibuprofen gel en pillen gehad en de raad te rusten.
Moet zeggen dat dit een flinke domoer is, vandaag toch gaan lopen en de keuze gemaaktvom na 10 km de bus te pakken naar Santa Domingo goed 40 km verderop.
Het voelt als valsspelen maar meerdere mensen hebben me kunnen overtuigen dat het een goede bedlissing is.
Sinds 12.00 uur op plaats van bestemming en aan het rusten, hopelijk kan ik morgen weer verder.
Gisteren het Camino gevoel ervaren zoveel lieve mensen om me heen en je troosten met een arm om je heen.
De aankomende dagen wandel ik met Diana uit Bulgarije in iedergeval tot Burgos.
Daar zal ik mijn volgende verslag schrijven, tot dan.

  • 11 Mei 2014 - 15:48

    Gerda:

    heeey gepke!wat vervelend van die fietser..rustig aan en komt goed!sterkte en succes!

  • 11 Mei 2014 - 15:57

    Marja:

    dat is vervelend die aanvaring met fietser,gelukkig aardig goed afgelopen.en heel slim dat je nu even je rust pakt.succes en sterkte xxx marja

  • 11 Mei 2014 - 16:09

    Maruschka:

    Sterkte mam!! Klinkt als een juiste keuze (k) Marus

  • 11 Mei 2014 - 16:20

    Petra Janssen:

    Jeetje Gepke,
    Echt heel vervelend zeg!!! Je bent een
    bikkel..Zet hem op!!!!! xxx

  • 11 Mei 2014 - 17:01

    Jolanda:

    Heb jij dat .... fijn dat je lieve mensen om je heen heb.♡♡♡

  • 11 Mei 2014 - 18:25

    Jolanda :

    Hoi Gepke, wat balen zeg.Rust lekker uit en zorg goed voor jezelf.
    Die eindstreep ga je hoe dan ook halen.
    Groetjes Jolanda


  • 11 Mei 2014 - 18:42

    Ruud:

    Goed beslissing, het is jouw reis, niet die van wat andere er van vinden. Veel liefs XXX.

  • 11 Mei 2014 - 21:02

    Brigitte:

    Sterkte en beterschap!

    Ik hoop dat je er toch iets moois van kan maken.
    Heel veel liefs uit een natte en sombere Nederland.
    Brigitte

  • 11 Mei 2014 - 22:43

    Rianne:

    Hey, wat balen zeg! En goed dat je de bus genomen hebt, rust doet goed. Heel veel beterschap en hopen dat het gauw over is, zodat je weer wandelend verder kunt.
    X

  • 12 Mei 2014 - 13:30

    Fieke Wijsman:

    Hey Gea wat is dit BALEN !!! maar neem echt je rust hoor, je komt er zeker en ook het einddoel ga je zeker te weten halen. Heel veel liefs Aad en Fieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gepke

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 4698

Voorgaande reizen:

03 Mei 2014 - 23 Juni 2014

Voorbereidingen Santiago de Compostela

Landen bezocht: