de eerste week van de Camino - Reisverslag uit Fuentes de Nava, Spanje van Gepke Vis - WaarBenJij.nu de eerste week van de Camino - Reisverslag uit Fuentes de Nava, Spanje van Gepke Vis - WaarBenJij.nu

de eerste week van de Camino

Door: Gepke Vis

Blijf op de hoogte en volg Gepke

09 Mei 2014 | Spanje, Fuentes de Nava

Vandaag de eerste echte dag alleen gelopen, Riny is naar huis, je zou kunnen zeggen dat mijn Camino nu echt is begonnen.
Sinds een paar dagen is het heerlijk weer 20-28 gr.
De eerste dagen bestonden uit regen/sneeuw/mist/ijs.
Gelukkigbegint mijn lijf te wennen aan het vele lopen, gemiddeld 20km per dag, het is alleen jammer dat ik 2 blaren heb :-(
Dagelijks trek ik een meditatie kaart wat meteen het thema van de dag brengt.
Deze kaarten laat ik ergens achter of geef ze weg.
Tot nu toe nog niet echt de behoefte gehad om volop met iedereen in gesprek te gaan.
Het zijn vooral de Amerikanen en Duitsers die dat doen.
Ik ga mijn bed eens opzoeken, dagelijks om 6 uur opstaan en om 7 uur gaan lopen eist toch wel zijn tol.
Hoop volgende week weer iets te schrijven

• 09 Mei 2014 - 15:43

Tinie Mintjes :

Hoi meiske wel goed op je lijf passen kus hvj heb met sjoukje gekletst op faceboek was goed

• 09 Mei 2014 - 16:01

Marja:

Hoi Gea, .heel knap zo als je dit doet, We denken veel aan jou daar,zet hem op en heel veel succes.En hou je zelf goed in de gaten.Groetjes en dikke knuffel van ons alle

• 09 Mei 2014 - 17:13

Arjan Meutgeert:

Mooi hoor Gea, heel veel succes en kracht om het vol te houden! Wij denken aan je.

• 09 Mei 2014 - 19:12

Patricia:

De eerste week zit er op!! Heel veel wandel plezier :) je bent een kanjer.

• 09 Mei 2014 - 19:59

Bernard308:

Heel veel sterkte en energie toegewenst. Hoe is het met het Spaanse eten?

• 09 Mei 2014 - 20:11

Steven Tamis:

Heyhey! Gaat dus goed! Heb je de blaren al namen gegeven? :P Succes!!

• 09 Mei 2014 - 22:40

Diana:

Go Gepke go! Girlpower ♡

• 10 Mei 2014 - 21:15

Wiesje:

Heel veel succes weer deze week. En leuk om te lezen hoe het met je gaat. Dikke kus van ons

• 14 Mei 2014 - 17:05

Dirk En Hillie:

Gea..heel veel sterkte toegewenst en denk om jezelf.Het gaat dus wel goed met je been ?Kusjes kanjer.